Trosdag idag då!

Idag har man varit med Caroline,Boy,Denise och Daniel. Vi var först uppe i någon affär och köppte glass
sen så gick vi till Denise och pratade massa skitsnack!! Åkte efter det till Fruängen, där stannade boy och Daniel men min, Denises och Carolines fortsatte i Liljeholmen.. Vi var inne på hemmakväll.. efter en
lång filmkoll så var det dags att åka hem!! Godis suget blev förstort och tiden rann ut!
Imorgon blir det väl något liknande skit anntar jag hihihihi <3
är ass flumig och trött,varm mm.... Känner mig heeet!! hahhahah <---- tyckte jag var ass kuul!
Förlåt om jag har små barn som läser detta men dom är faan läskiga!
en tjej som var typ 6år börjar prata med mig och Caroline! Dom
sa att hon var snygg men jag hade snyggt linne och snygg bh!!!!
sen så frågar alla hennes kompisar vad hon gör och så säger hon: kollar på deras Bh-ar !!!!!! fattar
ni 6åring och det slutar inte där när vi tillslut skulle gå så tar/försöker hon taffsa på
Carolines bröst! helt sinnes!! Vuxna där ute snälla gör inte era barn såå!! man blir faan
rädd eller något!!! hahhaha men det var allt för mig puss och heeej <3
// Amanda
detta stämmer till 100%!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0