Träning,duscha,data :)

Nämen tjena!
har precis klivit ur min varma dusch och suttit mig framför datan.
Som varje Måndag har jag ju träning, den gick ju sådär men det är
lungt! Vi körde typ passningspel och match.
Efter skolan om jag ska gå tillbaka så pass långt så var jag först med Ellen,Daniel,Leonard
Noa,vilgot,Ida och Julia. Dom körde fotboll medans jag och Ellen gick runt med Daniels mob :)
Senare kom Denise, Caroline, Oscar och Daniel i 5an, och inte långt efter kom Boy.
Ju längre tiden gick destumer försvann folk, tillsist stod bara jag,Caroline,Oscar,Denise och Boy kvar!
Vi fortsatte att vara på planen ett tag tills alla skulle gå hem!
Vi hade det ganska nice, drack öl!!! haha nee men vi drack läsk.. gick omkring körde kull fast
på ett heeeeelt normalt sätt "host"...
aa tillsist behövde alla dra hemåt..
Kommer inte på något mer att säga :)
// Amanda
( Obs: jag ska börja blogga igen tänkte jag, om man har en blogg ska man ju använda den!! )

(Bild tagen av Denise Larsson under Avicii)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0