Så här ska man tillbringa en lördag tycker jag :D

Heej på er, jag kommer ihåg att jag sa att jag skulle börja uppdatera mera men jag har tyvärr inte orkat hehe. Men nu när jag äntligen gör ett inlägg tänker jag bara säga att jag ska sova hos Ellen idag nu eller vad jag ska säga :) Tidigare idag så var jag på fotbollsplan med Denise och Caroline, vi satt och kollade på någon match, hejade på något lag som vi inte visste vad det hette men vi tror Hb typ, för folk skrek det.. Men aja :) vi ringde Amanda och då kom Ellen och Amanda till planen också, vi flumade omkring för det mesta, tog bilder.. Sen var vi på planen resten av dagen.. Vi spelade match mot några, dom vann men jag vet inte med hur mycket haha :D sen var det dags att dra hemåt och i mitt och Amandas fall hem till Ellen. Jag tänkte att jag skulle ta och vara lite social hehe men det finns lite bilder kramar// Amanda
Ps bilder kommer sen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0