känner mig tjock som faan!

läsk,mc,kexchoklad,glass!!!fyfaan säger jag bara.. känner mig fetast på jorden.. men tänker inte gå
in på det ämnet så mycket! Vad som hänt idag kanske alla undrar joo jag har varit med Carolina,Mika,Boy,Denise,Daniel och Ellen :)
vi gick typ omkring i teleplan ( som vanligt annatr jag ) Först var vi på plan, sen hos mig och tillsist slutade vi på mc!
Där tog vi bara typ donats,paj och läsk! Och alla som klagar på att dom gör
massa misstag håll käften!  för om dom inte skulle göra misstag skulle jag inte få min gratis sprite!! ( dom råkade ta sprite istället för vatten, asså jag fick det gratis)
Och det var " Värdens " bästa misstag som hänt mig på ett tag!
ska nog gå och tvätta av sminket nu!! byta om och sen ta en snabbtitt på datan och sist men inte minst
SOVA! ass sköööööööönt! är fan trött, som om man fått värsta snytingen såå man får hjärnskakning! så om det finns massa stavfel är det därför såå ni vet! :D
aja ska tagga låååångt nu faaaaaaaan, sov gött alla små söta jordgubbar :*
// Amanda
fyy fan vad seriös bild tycker jag!! man är ju allt för seexig :D ( tagen hos Denise )
För er som undrar så är detta mitt orginal hår! hehe, fult! tack jag vet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0